خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اداره امور مهاجرت جمهوری آذربایجان گفت که برای توسعه فعالیت کارآفرینان خارجی و رفع موانع سرمایه گذاری، روند صدور مجوز کسب و کار برای اتباع خارجی در این کشور تسهیل شده است .

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش اداره امور مهاجرت جمهوری آذربایجان، «وصال حسین اف» در دیدار با سفیر ایتالیا در باکو افزود: اقدامات در زمینه اصلاح و ساده سازی قوانین برای تسهیل سفر اتباع خارجی به جمهوری آذربایجان ادامه دارد .
«الهام علی اف» رئیس جمهوری آذربایجان پس از پیروزی در انتخابات 22 فروردین ماه و در جریان تعیین کابینه جدید، رئیس سازمان امور مهاجرت را تغییر و بر اصلاح امور در این اداره تاکید کرد.
وی از فعالیت این نهاد دولتی ناراضی بود و تاکید داشت که فعالیت این نهاد باید شفاف و به دور از فساد و رشوه خواری باشد .
رئیس اداره مهاجرت جمهوری آذربایجان، امروز در دیدار با اعضای شورای مدیران اتاق بازرگانی آمریکا ، بهبود فضای کسب و کار و توسعه فعالیت های کارآفرینی در جمهوری آذربایجان را مهم ارزیابی کرد و گفت : اقدامات جدیدی از سوی این اداره برای افزایش شفافیت در حال انجام است.
حسین اف افزود: اداره امور مهاجرت برای رفع سریع مشکلات کارآفرینان اقدامات لازم را انجام می دهد و مصمم به تقویت روابط با نمایندگان محافل کاری خارجی است .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید