خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

همدردی با آسیب دیدگان حادثه مناهمدردی با آسیب دیدگان حادثه منا

به نام خدا
عده زیادی از مسلمان که از کشورهای مختلف جهان برای انجام فرضیه الهی حج به منا آمده بودند، به دلایل متعددی دچار آسیب فرهنگی شده و به شهادت رسیده و یا مجروح شدند.
مقامات عربستان تاکنون فرافکنی کرده و به هیچ عنوان زیر بار مسئولیت نرفته اند، رهبر عالی قدر انقلاب علناً اعلام کردند مسئولین عربستان باید مسئولیت سوء مدیریت خود را پذیرفته و لوازم جبران آن را مهیا کنند.
برای حرمت حجاج بیت الله الحرام، آیات زیادی در قرآن آمده است و به ابراهیم امر می کند "أَنْ طَهِّرَا بَيْتِىَ لِلطَّائِفِينَ وَالْعَاكِفِينَ وَالرُّكَّعِ السُّجُودِ" به این معنا که (خانه مرا براى طواف كنندگان و مجاوران و ركوع كنندگان و سجده كنندگان پاكيزه كنيد) و این میهمان نزد خدا چقدر عزیز است.
حکام سعودی چه بد کردند در حق این میهمانان که ضیوف الهی را که مسئولیت امنیت شان را به عهده دارند در آن گرمای طاقت فرسا بر اثر بی تدبیری و ناتوانی خود در مدیریت؛ آن خیل عظیم جمعیت را به کشتن دادند. میهمانانی که هیچ چیزی برای دفاع از خود جز ذکر خداوند و گفتن شهادتین نداشتند و توان حفظ دو تکه پارچه برای پوشاندن خود را نیز از دست دادند. اوف بر این جاهلان هتاک.
ما و همراهان همیشگی ماهنامه کارآفرین ناب ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان این فاجعه و اعتماد به این که آن عزیزان آمرزیده و در جوار رحمت حق آرمیده اند این بی مسئولیتی حکام بی کفایت سعودی را محکوم نموده و معتقدیم خداوند جبار منتقم خون میهمانان خود است و چنان با دست راست خود گلوی این جمع خبائث را خواهد فشرد که درسی برای همه ظالمان عالم شود.

محمدرضا زارع یکتا- مدیر مسئول

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید