خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: در راستای حمایت از فعالیت‌ها و دستاوردهای دانش‌آموزان تلاش می‌کنیم تمام آنچه که به‌عنوان هدایا به دانش آموزان اهدا می‌شود از محصولات دانش‌آموزان باشد؛ علاوه بر این ساز و کار و زمینه فروش و عرضه محصولات در کانون‌های فرهنگی و تربیتی فراهم شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: دستاوردهای دانش‌آموزان باکیفیت بسیار خوبی در غرفه‌های این جشنواره قابل مشاهده است و این دانش آموزان محصولات قابل قبولی را ارائه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای ارائه محصولات و توانمندی‌های کانون‌ها برگزار می‌شود در کنار آن تبادل تجربه مدیران کانون‌های مختلف صورت می‌گیرد، افزود: سیاست آموزش و پرورش امسال بر اساس شعار سال یعنی «حمایت از کالای ایرانی» و مهارت آفرینی است.

کاظمی ادامه داد: در راستای حمایت از فعالیت‌ها و دستاوردهای دانش‌آموزان تلاش می‌کنیم تمام آنچه که به‌عنوان هدایا به دانش آموزان اهدا می‌شود از محصولات دانش‌آموزان باشد؛ علاوه بر این ساز و کار و زمینه فروش و عرضه محصولات در کانون‌ها فراهم شود.

وی گفت: رقم قابل ملاحظه‌ای را در نظر گرفتیم تا محصولات و دستاوردهای دانش آموزان را خریداری کنیم زیرا کانون‌ها به‌عنوان مهم‌ترین مراکز فرهنگی بعد از مدارس هستند؛ کانون‌ها یک مکان مناسب به لحاظ مسائل تربیتی در کنار مدارس و محلات فعالیت می‌کنند که می‌توانند مسیر شغلی دانش‌آموزان را در آینده را روشن کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، کانون‌ها را بستر شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در تمام عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان با رویکرد مهارت آفرینی می‌توانند در مسیر شغلی آینده فعالیت‌های 12 ساله را در کانون رقم بزنند به گونه‌ای که بعد از 12 سال فارغ‌التحصیلی می‌توانند مدعی شوند که کاملاً انسان حرفه‌ای در یک حوزه تخصصی هستند و می‌توانند با استفاده از توانایی‌های خود زندگی کنند.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های خوب این جشنواره تجلیل از دانش‌آموزان کارآفرین، الگو و نمونه است ما حدود سه میلیون دانش‌آموز را تحت پوشش کانون‌ها داریم و تلاش می‌کنیم این عدد را افزایش دهیم این افزایش با ارتباط کانون‌ها با مدارس صورت می‌گیرد؛ علاوه بر آن می‌توانیم ویترینی از مهارت‌ها در چارچوب سند تحول بنیادین و تعلیم و تربیت تمام ساحتی آماده کنیم که متناسب با ذائقه تمام دانش آموزان است و زمینه جذب آنان را به کانون‌ها فراهم می‌کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید