خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: ایجاد شغل های کوچک و خرد علاوه بر اشتغالزایی پایدار به بهبود معیشت و افزایش رفاه خانوارها در جامعه کمک می کند که این صندوق به حمایت و تامین مالی این کسب و کارها می پردازد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  ایرنا، اصغر نورالله زاده در کار گروه اشتغال شهرستان لامرد فارس ضمن استقبال از تامین مالی طرح های خرد و کوچک در صنایع پایین دست آلومینیوم گفت: صندوق کارآفرینی امید آمادگی دارد با انعقاد تفاهم نامه ای در زمینه اختصاص تسهیلات به طرح های صنعتی در پایین دست کارخانه آلومینیوم جنوب همکاری داشته باشد.
وی بیان کرد:همچنین کسب و کارهای زیادی در دوران بهره برداری کارخانه آلومینیوم باید ایجاد شود که در این زمینه صندوق آمادگی همکاری با کارآفرینان دارد.
نورالله زاده گفت: پیش بینی شهرک جدید 54 هزار نفری تابناک در جوار سایت انرژی بر لامرد ظرفیتی بزرگ برای اشتغالزایی است و از شغل های مرتبط برای ساخت این شهرک نظیر پنجره سازی، مصالح ساختمانی و دیگر طرح ها حمایت هایی خواهیم داشت که در آینده می توان برنامه ریزی کرد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید باتوجه به درخواست مدیران اداری در زمینه اختصاص تسهیلات اشتغال روستایی، طرح های نوین کشاورزی، حمایت از صنایع دستی و صنوف تولیدی و خدماتی، اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و توسعه گردشگری در منطقه تنگ مُهر قول همکاری داد.
نماینده مردم لامرد و مهر در این نشست گفت: شهرستان های لامرد و مهر در جنوبی ترین نقطه استان فارس، با توجه به نزدیکی به دریا برای تهیه آب مورد نیاز صنایع و مصرف خانگی، دسترسی به بندرها برای صادرات و واردات کالاها و دیگر توانمندی ها، برای ایجاد قطب صنعتی استان فارس در این منطقه مناسب هستند.
سید محسن علوی افزود: بهره مندی از ذخایر عظیم گازی (هما، شانول، وراوی، تابناک) و وجود پالایشگاه گازی پارسیان در این منطقه برای تامین خوراک مورد نیاز صنایع، واقع شدن منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد، شهرک صنعتی نیرایی لامرد و شهرک صنعتی مهر، وجود نیروهای توانمند، تحصیل کرده و نخبه، از ظرفیت های منطقه است.
نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس گفت: ایجاد زیرساخت های لازم برای استقرار صنایع در این منطقه و جذب سرمایه گذار ضرورتی انکار ناپذیر است که علاوه بر حل مشکل اشتغال جوانان لامرد و مُهر می‌تواند مشکل بخش عمده ای از اشتغال جوانان استان فارس را رفع کند.
علوی بیان کرد:توسعه راه ها، بهداشت و درمان، امکانات رفاهی، آموزشی و ورزشی و عمرانی شهرها و روستاها به عنوان زیرساخت های مورد نیاز برای حضور صنایع و سرمایه گذاران در دستور کار قرار گرفت که به زودی گزارش آن منتشر خواهد شد.
وی بیان کرد: شهرستان های لامرد و مهر بهترین نقطه برای احداث صنایع در استان فارس با توجه به دسترسی به منبع آب پایدار (آب دریا) است که به زودی کلنگ طرح انتقال آب دریا به این منطقه به زمین زده خواهد شد و همچنین با توجه به صنعتی شدن دو شهرستان و در نتیجه مهاجرت نیروهای جویای کار به این منطقه، مصوبه احداث شهرک جدید 54 هزار نفری تابناک(در نزدیک منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد) از شورای عالی شهرسازی ایران اخذ شده است.
علوی ادامه داد: 50 هزار فرصت شغلی در صنایع پایین دست آلومینیوم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد پیش بینی شده است که ظرفیت عظیمی برای حل مشکل اشتغال جوانان استان فارس و این دو شهرستان است و بسته های سرمایه گذاری همچون طرح های تولید پروفیل و ورق آلومینیوم، قطعات موردنیاز خودرو، ظروف آلومینیومی و… تعریف شده که انتظار می رود صندوق کارآفرینی امید برای تامین مالی این طرح ها اقدام کند تا شاهد روند شتاب اقتصادی و صنعتی در این منطقه باشیم.
در سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، کلنگ ساختمان اداری صندوق کارآفرینی امید شهرستان لامرد با اعتبار اولیه 400 میلیون تومان در زمینی به مساحت 300 مترمربع واقع در قطب اداری شهرستان به زمین زده شد.
شهرستان های لامرد و مُهر به ترتیب در فاصله 365 و 330 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید