خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیا است که در سه روز متوالی در ارومیه برگزار شد و ۱۰ رویداد دیگر نیز تا آخر سال برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، حسن حیدری در بیست و یکمین رویداد شتاب که در فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد اظهار کرد: ایجاد شبکه استارت‌آپ در آذربایجان‌غربی با عنوان رویداد شتاب آذربایجان ( روشا) از اسفند سال ۱۳۹۵ آغاز و در سال ۱۳۹۶ نخستین دوره آن برگزار شد.

وی افزود: منظور از واژه شتاب در این رویداد به معنای شناسایی و توانمند‌سازی ایده‌های برتر بوده و هدف از اجرای این برنامه‌ها توجه به ایده‌پردازی است.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیست و یکمین رویداد شتاب آذربایجان روشا از 11 تا 13 اردیبهشت ماه جاری در فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد، بیان کرد: استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیا است که در سه روز متوالی در ارومیه برگزار شد و ۱۰ رویداد دیگر نیز تا آخر سال برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری استان در پایان، سه ایده برتر را انتخاب می‌کند تا حمایت های لازم به منظور اجرای آن صورت گیرد و این رویداد با حضور علاقه‌مندان به کارآفرینی در آذربایجان‌غربی آغاز شده و هر ماه یک بار اجرا می شود.

حیدری بیان کرد: از ۱۰۰ شرکت کننده در رویداد شتاب، ۴۱ ایده برای بیست و یکمین رویداد استارتاپ ویکند ارائه داده شده بود که پس از بررسی تسهیل‌گران، 10 ایده از این تعداد به مرحله بعد صعود می‌کند که در نهایت سه ایده مورد انتخاب داوران خواهد بود.

وی افزود: در این برنامه شرکت کنندگان در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب شده‌اند، ایده‌ها را به کسب و کار تبدیل می‌کنند.

حیدری اذعان کرد: خوشبختانه نسبت ایده‌هایی که تبدیل به محصول شده است و همچنین محصولاتی که تجاری‌سازی شده‌اند نسبت به سال‌های گذشته از رشد بالایی برخوردار بوده که این نشان‌دهنده کیفیت بالای ایده‌ها است.

گفتنی است، در پایان برنامه تیم‌ها طرح‌های خود را به هیاتی از داوران ارائه کرده و از میان آنها ایده‌پرداز برتر انتخاب شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید