خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به عنوان یکی از مؤسسات موفق کشور در زمینه تربیت حفاظ طی فراخوانی اقدام به جذب ایده‌های مردم در زمینه تقویت فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و راهکارهای خلاقانه درآمدزایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) طی فرخوانی به جذب ایده‌های عموم مردم در زمینه‌های تقویت برنامه‌های آموزشی و فرهنگی و همچنین راه‌های در‌آمد‌زایی و چگونگی استقلال مالی مؤسسات کرده است.
با توجه به مردمی بودن و وابستگی مالی اکثر مؤسسات قرآنی کشور به بودجه‌های دولتی، با تغییر سیاست‌های دولت‌ها، فعالیت‌های این گونه مؤسسات همواره با نوسان بسیار و در بسیاری موارد با تعطیلی همراه بوده است. مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) از بدو تأسیس جهت پیشگیری از این گونه مشکلات و تأثیر منفی وابستگی به کمک های دولتی، با سیاست‌گذاری اسقلال محور، بنای خود را بر خودکفایی مالی و اقتصادی از طریق اجرای برخی ایده‌های اقتصادی قرار داده است و همواره از طرح‌های خلاقانه و ایده‌های نو جهت پیشرفت استقبال کرده است.
این مؤسسه در زمینه آموزش ایده‌هایی مانند راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم، اعزام حافظان و مربیان قرآن به مناطق محروم، اجرای دوره سه ماهه حفظ قرآن برای ایام فراغت دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب در تعطیلات تابستان، راه‌اندازی حوزه علمیه قرآن محور و... را اجرا کرده، همچنین این مؤسسه در زمینه اقتصادی هم فعالیت‌های مختلفی را در دست اجرا دارد تا بوسیله این فعالیت‌ها ضمن داشتن خود‌کفایی نسبی وابستگی خود را بودجه‌های دولتی از بین ببرد.
اکنون هم مؤسسه بیت‌الاحزان به دنبال جذب ایده‌های بیشتر در زمینه برنامه‌های مختلف آموزشی و خودکفایی اقتصادی است و قصد دارد با انتقال این ایده‌ها به دیگر مؤسسات گام مهمی در راستای استقلال کامل مؤسسات مردمی بردارد.
به برترین ایده‌های خلاقانه هدیه سفر زیارتی ۵ روزه به مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگری اهدا می‌شود.

 


علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت فرم ثبت ایده از اینجا اقدام و این فرم از طریق پست الکترونیک به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و یا از طریق تلگرام به نشانی ravabet_beyt@ ارسال کنند.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید