خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار شهرستان ورامین اعلام کرد: نخستین رویداد کارآفرینی استارتاپی در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، حسین کاغذلو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین رویداد کارآفرینی استارتاپی شهرستان ورامین به منظور ارائه ایده های جوانان خلاق برای تجاری سازی طی سه روز برگزار می شود و طی آن تمامی افراد، ایده های خلاقانه خود را برای کسب و کار به اساتید و داوران دانشگاهی ارائه می کنند.
وی افزود: در این رویداد مهم که از آن در جهان به عنوان 'استارتاپ ‌ویکند' یاد می شود، شرکت کنندگان به صورت انفرادی و یا تیمی ایده های خود را برای هر نوع کسب و کار در حوزه های مختلف ارائه می کنند تا امکان تجاری سازی آن ها از سوی داوران تأئید و ارائه شود.
کاغذلو تصریح کرد: صاحبان ایده های برتر علاوه بر دریافت هدایا، در مرکز نوآوری علمی شهرستان ورامین مستقر می شوند تا زیر نظر اساتید حوزه کسب و کار، ایده خام خود را پرورش داده و با تجاری سازی آن علاوه بر کسب درآمد، برای خود و سایر افراد شغل پایدار ایجاد کنند.
وی گفت: برای شرکت در این رویداد محدودیت سنی و یا سکونت در شهرستان ورامین وجود ندارد و همه افراد از هر سن و قشر می توانند با مراجعه به سایت www.eidebartar.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
فرماندار ورامین افزود : از ایده هایی که به کسب و کار و توسعه اقتصادی شهرستان ورامین کمک کند، حمایت خواهد شد.
وی اظهار داشت: آئین افتتاحیه این رویداد مهم کارآفرینی روز چهارشنبه هشتم اسفندماه برگزار می شود و علاقه مندان تا روز پنجم اسفند فرصت دارند تا با مراجعه به سایت ایده برتر، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید