خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یک بانوی کارآفرین در ارومیه گفت: تولید کنندگان استانی نیازمند حمایت مسئولان هستند.


به گزارش کارآفرین ناب، آرزو سلطان زاده بانوی ۴۰ ساله، دانش آموخته رشته کشاورزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه کار تولید چیپس میوه و عرقیات گیاهی را از سال ۹۵ با اعتبار ۵۰ میلیون تومان در یک کارگاه کوچک در شهر ارومیه شروع کرده است تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل افزایش بازار فروش در تلاش هستیم با توسعه کارگاه و تجهیز دستگاه‌ها به تولید با تناژ بالا و همچنین صادرات دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه در اوایل شروع به کار میزان اشتغال زایی مستقیم ۱۰ نفر و غیر مستقیم ۲۰ نفر بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این کارگاه برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده که با توسعه کارگاه این تعداد افزایش خواهد یافت.

این بانوی کارآفرین، درآمد حاصل این کار را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: با حمایت مسئولان استانی می‌توان جوانان جویای کار بیشتری وارد این کار بشوند ولی متأسفانه حمایت مسئولان استانی از تولید کنندگان و کمک به بازار یابی محصولات تولیدی بسیار کم است.

سلطان زاده اظهار کرد: تولید کنونی این کارگاه ۶ تن است که بعد از ماه رمضان و توسعه کارگاه میزان تولید ماهانه به ۲۰ تن خواهد رسید.

وی ادامه داد: در این کارگاه علاوه بر چیپس میوه انواع پودر میوه، انواع دم نوش و گیاه دارویی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

سلطان زاده یادآور شد: طبق توافقات صورت گرفته در سال جاری محصولات خود را به کشورهای گرجستان، عراق، ترکیه، امارات و قطر صادر خواهیم کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید